maandag 6 januari 2014

Miekelotte is Challenging You, Januari 2014

Hallo, en voor iedereen die voor het eerst dit jaar kijkt: Gelukkig en Gezond 2014!

De eerste maandag van de maand: tijd voor de challenge van Miekelotte. Dit keer een thema waar echt alles in past: WINTER.

Omdat ik een grote fan ben van Crafters Companion, koos ik het embossingboard Special Treats en maakte daar een melkpakdoosje mee.


Het papier is geprint van één van de CD's van Crafters Companion, verder gebruikte ik een aantal stanzen en stempels.

 
 
Het fijne van de embossing boards is dat je echt alles kunt gebruiken dat je hebt liggen; standaardpapier in het formaat A4, 12 x 12, papier dat je zelf print met behulp van je CD of restjes van andere projecten.
 
 
 Je kunt deze boards los gebruiken of in combinatie met de Ultimate Pro, de handige "ik kan alles"-koffer, waarmee je heel gemakkelijk een aantal kaarten en enveloppen mee maakt.

 
Deze keer heb ik geen uitgebreide beschrijving van de benodigdheden gemaakt, leef je lekker uit met je eigen project en gebruik dit doosje om een kraamcadeautje, een "ik vind je lief"cadeautje, wat lekkers of iets kostbaars in te doen. Maak het doosje super-cute, steampunk, stoer, schattig enz...
 
Crafters Companion heeft veel Youtube filmpjes om je precies uit te leggen hoe de producten werken, het filmpje met de uitleg over dit board vindt je hier:
 
 
 
We zijn benieuwd naar de inzendingen voor deze maand; bijna alles mag als het maar WINTER uitbeeldt!
 
 
 


3 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi gedaan

Ellen zei

Hij is leuk. Het woord dat hier bij past: snoezig. Dus met iets snoeperigs een perfect kadootje. Als ik tijd heb ga ik dit ook eens proberen.

Crea Astrid zei

Wat een mooie creatie heb je er weer van gemaakt, met een mooie uitleg. Fijn weekend.

Groetjes, AStrid.